maandag 17 september 2012

Mijn make-up reinigingsroutine

Ik draag vrijwel elke dag make-up, maar die make-up moet ook weer verwijdert worden, dus hierbij laat ik zien welke producten ik gebruik.







Om te beginnen haal ik eerst mijn oogmake-up eraf met de Clinique Take The Day Off remover, ik gebruik hem nu al zo'n 1 tot 2 jaar, en kan niet meer zonder. ik ben hem gan gebruiken omdat ik rare uitslag bij mijn oog kreeg, daar heb ik nu inmiddels geen last meer van, dus ik heb verschillende andere removers gebruikt, zoals die van Etos en Kruidvat eigen merk, maar ik kreeg mijn make-up er daar niet goed mee af dus ben ik weer terug bij mijn Clinique remover. Het enige minpunt aan deze remover is de prijs, hij kost €18,- (!!) voor 125 mililiter, maar ondanks dit kan ik toch niet zonder!




Nadat ik mijn ogen heb gereinigd gebruik ik de Kruidvat Pure en Nature reinigingslotion van de aloe-vera lijn. Ik maak mijn watteschijfje een klein beetje nat en doe er dan de lotion op, dan wrijf ik met het watje over mijn gezicht en spoel ik mijn gezicht af. Deze Lotion kost ongeveer €3,-.




Als ik mijn gezicht heb afgedroogd gebruik ik de Kruidvat Pure en Nature gezichtstonic van de orchidee-lijn, de geur van dit product vind ik niet heel fijn, maar hij doet zn werk prima dus ik erger me er niet enorm aan. Na de tonic spoel ik mijn gezicht weer af en doe ik een creme op. De tonic kostte ook zo'n €3,-



Ik merk dat sinds ik mijn gezicht volgens deze routine reinig mijn huid er een stuk beter op is geworden  dus ik blijf er lekker mee doorgaan, en maak in iedergeval de producten op.


Liefs,
Daan.



1 opmerking: