zondag 16 september 2012

Mini-shoplog Bazaar

Gisteren ben ik met mijn ouders en zus naar 'De Bazaar' in Beverwijk geweest, waar make-up te koop is voor een derde van de prijs in de winkel. Er zit veel troep tussen, maar als je een beetje goed kijkt naar hoe het kraampje eruitziet en of het product er netjes uitziet kan je er echt hele leuke producten vinden voor weinig geld. Als je wil weten wat ik heb gekocht, lees dan zeker even verder!








Als eerste kocht ik Max Factor Lipfinity in Tanned Rose. Ik heb weleens eerder een Lipfinity gehad, maar dat is alweer een paar jaar geleden en voor wat ik me ervan kan herinneren was ik er toen wel tevreden over, dus ik heb een nieuwe gekocht. Ik heb voor deze Lipfinity €6,- betaald.




Daarna kwamen we weer bij een andere kraam, en zag ik Color Infaillible oogschaduws van L'Oreal Paris liggen, en laat het nu net zo zijn dat ik al heel lang de kleur 002 Hourglass Beige wilde hebben, dus die heb ik voor €5,- gekocht, de winkelprijs ligt zo'n beetje rond de €12,-




Als laatste beautyproduct heb ik een lipgloss gekocht van L'Oreal Paris Professional in een mooie roze kleur, 221, die volgens L'Oreal bedoeld is voor blondines. Deze kocht ik voor €4,-




En hieronder nog swatches van de producten.




Als laatste kocht ik nog een hele leuke grijze tas die ik kan gebruiken op korte schooldagen en wanneer ik weinig boeken nodig heb. Deze tas was ook maar €15,-




Heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Daan.



2 opmerkingen: