woensdag 19 september 2012

Revlon Colorburst Lip Butter Peach Parfait en Cotton Candy.

Sinds enkele weken heb ik twee Revlon Colorburst Lip Butters in mijn bezit. Benieuwd wat ik er van vind?
Lees verder.









De lipbutters van Revlon zijn in Amerika en Engeland enorm populair en gelukkig zijn ze inmiddels ook in Nederland verkrijgbaar bij grote Etos filialen of via Wehkamp.nl.
In Nederland is helaas wel een veel kleiner assortiment dan in bijvoorbeeld Amerika, in Nederland zijn namelijk 8 van de 20 kleuren verkrijgbaar, van die 8 heb ik er twee gekocht bij de Etos.

De Revlon Lipbutters zijn een combinatie tussen een lipstick en een lipbalm maar toch zijn sommige ook wel heel glanzend, bijna zoals een lipgloss. Per kleur verschilt de pigmentatie nogal, Cotton Candy is bijvoorbeeld een stuk minder gepigmenteerd dan een rode kleur als Candy Apple.
Hieronder een lijstje van de in Nederland verkrijgbare Lipbutters.



 Pink Truffle (001), Raspberry Pie (010), Peach Parfait (025), Candy Apple (035), Cotton Candy (045), Lollipop (075), Crème Brûlée (095) en Macaron (096).

Zelf heb ik dus de kleuren Cotton Candy en Peach Parfait, toen ik op Amerikaanse blogs de Lipbutters zag werd ik verliefd op de kleur Strawberry Shortcake, een barbieroze kleur, maar die is dus niet in Nederland verkrijgbaar dus ben ik gegaan voor de kleur die er een beetje op leek en dat is dus Cotton Candy. 

Cotton Candy is een heel mooi lichtroze kleur met een goude glans er overheen. Wat me wel opvalt bij Cotton Candy is dat hij een beetje stroef aanbrengt, niet wat ik had verwacht van een lipbutter.



Peach Parfait is een beetje een perzikkleurig met heel veel en vrij grove glitters erin. Ik vind de kleur van Peach Parfait heel mooi en hij brengt lekker zacht aan maar door de glitters voelt het soms net alsof er zand op mijn lippen zit, dat vind ik wel een minpunt.



Over het algemeen ben ik heel blij met de lipbutters, ze blijven niet heel lang zitten maar een hapje overleven ze wel en ik heb het gevoel dat ze mijn lippen wel echt hydrateren.

De enige minpunten die ik dus kan bedenken is de prijs, ze kosten €10,50 en er zit vrij weinig product in en door de romigheid smeer je nogal veel, en de glitters in Peach Parfait. En stiekem hoop ik wel dat er nog meer kleuren naar Nederland komen.


Liefs, 

Daan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten