zondag 16 september 2012

Woohooo mijn blog is er dan toch echt!

Na weken, misschien wel maanden twijfelen is het dan toch eindelijk zo ver; ik heb een blog aangemaakt! Beauty is al jaren een hele grote passie van mij, maar helaas deelt niemand in mijn omgeving die interesse, dus wanneer ik aan mijn zus vertelde over nieuwe producten, of andere beauty-gerelateerde zaken was ze nooit zo geinteresseerd.

Dus in plaats van mijn omgeving lastig te vallen met alle beautynieuwtjes en ontdekte producten, wil ik het delen met mensen die ook zo van make-upjes houden als ik.

Ik weet nog niet precies hoe mijn blog eruit zal gaan zien in de toekomst, want ik zit in mijn eindexamenjaar, 6vwo, en daar zal heel veel van mijn tijd heen gaan. Wat ik wel weet is dat ik niet kan wachten om aan de slag te gaan met mijn blog en schrijven over dingen die ik leuk vind.

Liefs,

Daan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten